28.1.08

oe wat klote!!!


pfff, zucht hijg....vandaag naar Amsterdam geweest voor de politie tests deel A.

Bestond uit een héle zware sporttest en nederlandse taal en een iq cognitieve capaciteiten test...aaaaaah rekenen...getallen:(


Het begon vanmorgen echt veel te vroeg; 5u ging de wekker...gaap!

Om 6u zat ik in de metro en was klaar om deze dag met succes af te ronden..tenminste dat dacht ik!!

Via 9292ov.nl had ik een reisschema en uiteindelijk had ik een trein eerder en dacht; k bepaal zelf wel hoe k ga, k doe t anders...kan ook.

K moest om 8.30u in A`dam zijn, maar wou er 8u zijn.

K kwam aan om even voor half 8 in A`dam.

Daarvandaan zou k dan de tram pakken i.p.v bus bij n ander trein station.

Om 7.40u kwam de tram...het duurde láng....40 min gezten door heel t centrum heen en ik maar stressen...

Om 8.15u kwam k aan op de sloterweg, daar waar het èrgens was...ergens...

K geloof dat de hele sloterweg zo groot is als heel vlaardingen :P

k raakte lichtelijk in paniek,omdat k in die industrie de weg niet kon vinden....k had nog maar 9 minuten!!!!

Mensen wisten het niet en ik balen dat k dáárvoor om 5u op ben gestaan!!

Afijn, er was één iemand die me kon vertellen dat ik hélemaal de verkeerde kant op was gelopen....rennen,vliegen ...kom ik aan bij een te hoog hek met daaromheen een te grote sloot...:(

Helemaal terug en conditie was ver te zoeken....en dat moet zo een sporttest afleggen....hmm

Al met al was k nog op tijd en was er even een koffie moment...hèhè!!

Daarna begon de sporttest....k was bang dat k de zweedse kast niet eens opkon:P

Iedereen (hele leuke,sociale club) mocht even inkomen en oefenen met pop van 50kg verslepen en kar van 80kg rijden en de ballen van de één naar de andere mat brengen....enne...over banken heen racen.

We kwamen tot de conclusie dat ieders conditie vandaag wel ver te zoeken was...:(

Toen begonnen we...ik was als 8e...toen k begon had k normaal tempo, je moet nietb de 1e ronde al alles geven, dan red je er geen 5!

Hij zei als je dit tempo aanhoudt haal je t in 3.26min en 4 min is de max.

Later bij ronde 3 zei ie dat k gas moest bijgeven anders zou t krap 3.57 worden.

Helemaal op van ademnood en met steun van de club(deden we bij iedereen hoor aanmoedigen) kwam het verlossende woord; de laatste bal en dan de pop (en de pop hoefde je alleen bij de laatste ronde te verslepen) k had t gehaald!!!!

Maar helaas duurde die vreugde maar tot 16u vanmiddag....de talentoets had k bijna op z`n best gemaakt maar de rekencapaciteiten onvoldoende (echt gek werd k ervan,maar de helft met met mij...) en k ben daarmee dus NIET DOOR :(

K mag wel contact opnemen met R`dam en dan is er een goeie kans dat je door die motivatie en de rest van de goed behaalde resultaten toch door mag naar de volgende ronde, dus vrijdag ga k gelijk bellen...DUIMEN!!


Jullie horen van me!!

1 opmerking:

Anoniem zei

hey,stef
Wat een goed verhaal zeg!;)
Jammer dat je het niet bent geworden.
Hopelijk wel in Rotterdam.
Kijk al uit naar je volgend bericht.
liefs xxxjes je schoolvriendin van vroeger miranda

p.s. we moeten echt keertje afspreken om bij te kletsen....