31.1.08

Ongeduldig....wij???


pfff, ondanks dat ik het vreselijk leuk vind om deel te nemen aan het verkeer kan ik me af en toe ook echt aan wegmisbruikers irriteren...

Hypothese van vandaag (en gisteren en...al die keren daarvoor) luidt: alle nederlandse weggebruikers zijn vrij egoistisch:p

Denk dat die stelling wel zou kunnen worden aangenomen....

Ik erger me dus na bumperklevers....(m`n oma zou zeggen kontklevers) nu echt mateloos aan mensen die ondanks dat ik echt duidelijk m`n richting aanwijzer uitsteek (uitsteek is ook zo gek in dit geval, laat knipperen) GEEN voorrang verlenen!!

Keer op keer, voornamelijk op de snelweg en wat me daarbij opvalt is dat dat voornamelijk mannen zijn......tuurlijk hoe kan het ook anders??

Wij vrouwen zijn veeel rustiger....kunnen die kerels ook niks aan doen heh :)

een wijze les voor alle mannelijke hyvers en rijders...please let er op!!

Anders hoop ik jullie ooit n flinke boete te kunnen geven :P haha, nee hoor!!

Maar mensen gaan altijd harder rijden als ze er door willen in zo`n geval en als ze er voorbij zijn gaan ze tuffen... ikke niet begrijpe....!!!

Zo ook als ze voorrang hebben van rechts, ik denk dan wel eens, ik red t wel ze rijden zo sloom van de parkeerplaats weg, nee hoor zien ze mij bijna voorbij rijden, trappen ze dat rechter pedaaltje opeens keihard in!!

aaaaaaaaaah soms.....!!


Maar ja gelukkig is het over het algemeen erg gezellig op de weg, vooral die middelvingers en toeters!!!



xxxx

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Bier

Anoniem zei

MEER BIEER???

Anoniem zei

AMG MOOOAR BIIIEEER

Anoniem zei

heb je bier?

Anoniem zei

waddafak waarom heb je geen bier

Anoniem zei

Had je bier op toen je die ongeluk kreeeg???? of had je geen bier op maar iets anders dan bier iets dat minder alcohol dan bier heeft weet je bier??