14.10.07

Vrije zondag.....Trainen met Jeda


Hoi hoi!!


Hier ben ik weer even tussen alle drukte door...

Eindelijk een paar zondagen vrij, althans, daarmee bedoel k dat k geen geld binnen haal door taxiwerk,maar wel de hele dag tijd kwijt ben aan al die k*t opdrachten voor school :(

T is niet anders.


Gisteren weer lekker geraced en helaas weer geen boeiende klanten, k krijg echt n saaie blog zo....!

Een ding wat wel spectaculair was (ahum) was dat ik en n andere auto beide tegelijk door zo`n (ja hoe heet dat eigenlijk?? uhm iets waar maar 1 auto tegelijk door kan en wie dat bepaal je zelf zeg maar, er staan geen bordjes bij van voorrang...) ding heen wilde gaan en daarmee bijna n botsing hadden...haha

We stonden alle 2 in t midden en kwaad te kijken.

Ik vind gewoon dat ik als taxi chauffeur als 1e erdoor moet, ik werk, hij rijdt privé..zo!!:P

Maar goed, ik dacht bewaar de goede vrede en ga maar terug zodat hij er door kan.

Toen ie voorbij reed zei ik; ''bedankt hè!!'' hij kwaad; ''heb je wel n rijbwijs''?

(Ja dat vraag ik me nu ook opeens af haha weet geneens hoe dat heet waar we vast stonden hihi!)

Ik zei weer; ''ja ik wel, jij ook?''

Erg gezellig dus sommige mensen!

Werd k weer 18- geschat denk, babyface :)


K heb besloten om ondanks alle drukte rondom school en het feit dat ik theoretisch gezien (in de praktijk werkt t niet echt bij mijn donderstenen) zelf basis kynologisch instructeur ben toch met Jeda verder op vervolg les te gaan.

Gewoon omdat ik dat leuker vind dan zelf les te geven eigenlijk.

Ik wil mensen graag veel leren over hun hond,maar ik wil ook n echte hobby hebben.

Echt met wedstrijd trainen enzo!!

Jeda is vreselijk leergierig en intelligent,dus misschien ga ik bekers halen, want ze kan het.

Hoewel dat nu niet echt te merken is....ze doet alles wat Duka doet...konijnen,egels en poezen vangen....niet helemaal de planning voor n herder :P


Dikke kussss!!!

1 opmerking:

Anoniem zei

'n Poortje? 'n Heeeel smal straatje? Een bruggetje misschien? De uitgang van een parkeergarage?
:-))
En wat nou als hij incognito ook aan het werk was? Misschien vond hij wel dat hij voorrang moest krijgen omdat ie ouder was?? Haha, je hebt ook altijd wel wat he?!

Ik heb ook nog een poosje geleden al je foto's op Hyves zitten kijken, wat een boel!! Sommige wat minder geslaagd (arm in olifant??), maar vooral erg veel leuke foto's!
Groetjes weer!

Jessica

P.S. je hoeft niet in te loggen om op een blog een berichtje te kunnen schrijven hoor, kijk maar, doe ik nu ook niet