3.7.07

uhm...laatste wijziging (ja ècht waar!!!)


Wat kan het leven toch ingewikkeld zijn...
Nu moet ik zeggen dat ik blij ben dat ik in dit land geboren ben en er keuzes bestaan die luxe zijn...
Ik hoef niet te denken waar ik moet gaan roven om aan voedsel te komen of hoe lang het zal gaan duren voordat ik eten vind....
In Nederland zijn er luxe problemen zoals; koop of huur huis, aardappels of macaroni en in mijn geval; Verpleegkunde of toch Dier & Veehouderij.
De keuze had ik al bekend gemaakt,maar ik ben toch bang dat ik altijd spijt zal krijgen als ik niet verder ga met mijn passie (dieren).
Geld...tja, dat zal vast allemaal wel goed komen.
Gister was ik taxi aan t rijden en er was weer genoeg tijd over om na te denken en ik zat alle voor en tegen punten nog eens te bekijken en ik kwam uit op Dier & Veehouderij.
Ik dacht opeens dat als ik niet (gelijk) een baan kan vinden in de brede sector dat ik dan altijd nog kan blijven taxen.
En eerlijk gezegd (misschien een beetje gek) wil ik de taxi wereld (voor lopig) niet missen!
Ik vind het zo vreselijk gezellig en heel leuk werk dat ik dat zeker nog 10 jaar als bijbaan wil in t weekend en evt. voor vast als ik na t HBO niet iets kan vinden in de dieren branche!
Waarom zou je altijd voor t zekere gaan? zekerheid van baan en dus geld...
Ik ga gewoon m`n hart volgen en blijf in de diertjes en taxi racen!!!!

XxXxXxXxXxXx

Geen opmerkingen: