4.7.07

toch nog n vakantie in Augustus :)






Hoooi!!

We gaan toch nog een midweek op vakantie met z`n 4-en.
Nadat we Jeda erbij namen dacht ik even dat vakantie voor een hondenleven lang(10-12 jaar) niet meer zou kunnen,maar dat kan wel!
Uiteraard niet meer in n mini tentje,maar we gaan naar een luxe huisje in Drenthe op n paardenboerderij! (zie foto)
Leuk hè? (ik zei dat als ik geslaagd zou zijn,we zeker weg zouden gaan,en nu Dennis zijn propedeuse behaald heeft,moeten we zeker wat vieren!!!)
Dennis was vd week met z`n broertje en de honden naar de broekpolder...leuke foto`s gemaakt!!
Op een andere foto zien jullie Den met laptop en de honden die er altijd bij moeten op die mini bank....)
Vnaaf diploma uitreiking, Dennis, m`n opa en oma en leo en m`n moeder gaan gezellig mee.
En morgen kyno-examen!!

dooooeeeiii xxxx

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi,wat leuke foto`s zeg! van dennis en de honden! En leuk dat je op vakantie gaat in drente! Stuur je wel een kaartje!!(grapje)
Ik spreek je snel weet!! Miranda

Now zei

Pff, je had best een leukere foto van mij neer kunnen zetten zeg... ;-) xxx

F@nnie zei

haha moet je maar lachen :P xxx