5.7.07

GESLAAGD KYNOLOGISCH INSRUCTEUR!!!

jeeeeeeeeeeeej, wat een papieren haal ik binnen zeg!!!
Ik ben geslaagd voor instructeur op een hondenschool!
T was superrr spannend, 3 van de 9 cursisten zijn uiteindelijk gezakt....
Diploma en foto`s volgen nog, maar k wou t vast ff melden :)
M`n opa heeft een pracht rol gehad, hij bracht Jeda naar mij toe als ik een teken gaf en dan deed ik iets met haar voor (hoe je een gebit bekijkt en de hond betast terwijl je dat wil gaan doen) daarna nam m`n opa haar weer mee terug.
Dat vonden de 2 examinatoren zo`n mooie timing, ja goed afgesproken...m`n opa en ik hebben er nog om gelachen toen we dat te horen kregen!


kyno kusjes en pootjes

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefelciteerd jij en je opa en Jeda met je hondendiploma!!

liefs miranda!!

Anoniem zei

Heey, hij gaat lekker zo met al die papieren die je binnenhaalt...! Denk je een beetje om al die bomen? ;-)
Groetjes!