10.7.07

F@nNie De T@XiTriEn


hèhè, net thuis van een 10 urige werkdag (altijd zo hoor,maar toch).
Het was weer leuk op de taxi, nou ja er in eigenlijk.
En wat kunnen kinderen toch een vragen stellen...
Ik had een schoolkind en die vroeg waarom wij mensen eigenlijk nagels hebben...uhm ja...ik zei om een sticker van t vel te kunnen halen en die in een schrift te kunnen plakken :)
En ook wilde ie weten waarom opa`s doof worden...
Haha dat zet je aan het denken...mijn antwoord was; omdat opa`s oud zijn en de oren van opa zijn dan ook oud en werken niet meer!
Dan kan hij toch een gehoorapparaat gebruiken zei ie...haha!!
Hij kwam samen met een klasgenootje en alle 2 wilden ze voorin zitten...ik heb ze daar geen van beide maar gezet om problemen te voorkomen.
Nou toen kwam er een schoppartij tegen mijn stoel achterin....eerst zei ik;als je dat doet ga je helemaal niet als eerste naar huis en hij mopperde wat af en zei dat ie kwaad was en altijd voorin mag zitten bij n andere chauffeur, dat heb ik genegeerd en ben later met een vrolijk verhaal verder gegaan.
Dat hielp even,maar toen ie weer dwars deed heb ik gevraagd waarom ie zo boos deed tegen mij...hij was (daar komt t ) boos omdat hij van de zwemmeester niet in t diepe mocht zwemmen....en dat terwijl t andere mannetje z`n A diploma binnen had gesleept vandaag!
Tja ik heb maar flink met m meegeleefd haha!!
Ook had een collega de auto vannacht weer vies achtergelaten...hij nam m weer over van mij en ik zei toen; ik heb de auto helemaal voor je gewassen en gezogen, jij niet voor mij vannacht!!
Zo die zat :P

Gauw ff andere dingen nog doen, morgen weer 6.30u opstaan!!

P.s.Den is 6u lang met honden naar broekpolder in vld geweest...alles gelopen, de doggies zijn op enne Den ook wel......

xxxxxxxxx

Geen opmerkingen: