26.6.07

studiekeuze definitief nu


H.B.O Verpleegkunde

gaat het worden .

De openavond was helder en nu weet ik het zeker!!

Dieren hou ik als héle grote hobby/passie,maar je kunt er je beroep meestal niet van maken en ik moet toch m`n honden eten kunnen geven en mezelf haha, dus dan is lekker medisch bezig zijn ook perfect!
Zoveel kanten kun je er mee op; verslavingszorg,kinderen,baby`s, spoed eisende hulp,ambulance,diabetes...tja eigenlijk alles waar een mens mee te maken krijgt is een verpleegkundige voor en het is echt niet alleen billen wassen, dat dacht ik eerst wel een beetje,maar er is véél meer en vooral de medische vakkennis lijkt me super om te beheersen!!
Infuus aanleggen,wond verzorging en geestelijk ondersteunen,protocollen maken,leiding geven...

Nog 4 jaar naar school dan.
Het is een warme sfeer daar, lokalen zijn rood,paars,geel en oranje haha...echt mijn stijl.
Er is een praktijk ruimte met ziekenhuis bedden en poppen die bijna echt leven.
K heb er nu al zin in!!

xxxx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hallo Stef en dennis en de beesten boel.
Wat goed dat je dat gaat doen,is het ook een beetje in de beurt?Je had weer heel wat geschreven,ik ben weer helemaal bij.Opa nog gefeliciteerd,verder allen de groetjes uit het warme Amerika.
Liefs Oma Corrie

Ruud, Jessica, Alexander en Quinten zei

Hoi Stef,
Wat fijn dat je er eindelijk uit bent... Een verpleegster in de familie kan nooit kwaad!
Hier nog steeds geen baby, verder gaat alles goed (nou ja, op Ruud z'n rug na, maar dat is hopelijk snel verholpen).
Groetjes!