30.6.07

F@nNiE helpt vogeltje



Vandaag weer taxi gereden en niet veel bijzonders meegemaakt gek genoeg...tja, toch is t weekend!!
Wel was er op t einde van de dag een weg afgezet naar het tankstation (laat ik daar nou net moeten zijn...)
Agentje stond midden op de weg, k wou m platrijden haha...vroeg aan m of ik er niet via de andere kant bij kon komen ook,maar helaas, ik kon niet aftanken,groot ongeluk gebeurd).
Dit grote nieuws vertelde ik aan de centralist die me een andere binnendoor weg bekend maakte..had ik zelf kunnen verzinnen,maar ja einde van de dag...einde van m`n latijn!
Ik via die weg tanken (meter bijna leeg bij terugkomst in garage, zo`n omweg...)maar ik reed op een weg (waar men minimaal 80 rijdt en nu was er bijna niemand)en k zag een piep kleine vogel (pieperachtige) zitten langs de stoeprand met z`n snavel de lucht in, ik dacht dat ie dood was,maar hij was springlevend joh!
Volgens mij een jonge vogel, kon n beetje vliegen,maar viel weer, toen heb ik m in de auto gezet, hij pakte met z`n poten m`n vinger beet, zodat ie kon zitten,maar hij viel steeds om...ach!! en k heb toen de dierenambulance gebeld(waar ik 3 jaar geleden vrijwillig werkte) en toen kwam n ex-collega m halen op n andere plek waar we afspraken, hij moest daar zijn ook.
En hij herkende me nog,want ik zag m vaker.
K weet niet of t beessie ouders had, de boom was heel hoog,maar nu gaat ie naar vogelopvang Karel Schot in Rotterdam.

Weer iets goeds gedaan!!

xxxxxxxxxxxx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi steffie leuk al de foto,s en verhalen tyd niet gekeken ga het nu vaker doen oh ja ruud heeft een zoon quinten moet je maar kyken op zijn blog lekker ventje joh nou heel veel kusjes en groeten mamsie en don leon

Anoniem zei

hey,stef
leuk hoor l die verhalen.Je maakt een hoop mee met je dieren.
gelukkig is het met dat vogeltje goed afgelopen. En wel een zware opleidnig ga je doen zeg!:D
veel succes ermee!

Groetjes miranda